اسطوره ها نمی میرند تاریخچه metal gear

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

Download Music For Free
لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

اسطوره ها نمی میرند تاریخچه metal gear

اوایل دهه هفتم قرن بیستم بود که صنعت بازی ویدیویی، به عنوان پدیده ای جدید برای سرگرمی به وجود آمد و به مردم تشنه ی هیجان (که بعدها گیمر نامیده شدند!) معرفی شد.این صنعت مانند فیلم و سینما توانست پیشرفت چشمگیری داشته باشد و درطول یک برحه ی زمانی کوتاه (۴۰ ساله) بتواند به عنوان یکی از رسانه های اصلی برای نوجوانان و جوانان عمل کند.در این بین بسیاری که استعداد خود را در این حرفه می دیدند، برای ساخت به این صنعت روی آوردند که در میان آن ها افرادی سری بازی هایی خلق کردند که به علت جذاب بودن توانست فروش خوبی نیز داشته باشد، اما پول فروش که زیر دندان ناشران مزه کرده بود، سازندگان را به دودسته تقسیم کرد.با دومین قسمت تاریخچه Metal Gear همراه ما باشید.

 

 

 

Metal Gear Solid 4 Logo Wallpaper 448x336 اسطوره ها نمی میرند | تاریخچه Metal Gear (قسمت دوم)

Metal gear solid 4: guns of patriots

عنوان: Metal gear solid 4: guns of patriots
سازنده: kojima production
ناشر: konami
سبک: action adventure: stealth
پلتفرم: Play Station 3
تاریخ انتشار: ۱۲ june 2008

توسعه: یکی دیگر از نسخه های اصلی و شماره دار سری metal gear solid در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی که موفق ترین نسخه این مجموعه تابحال بوده است، به طور انحصاری برای کنسول نسل هفتمی شرکت سونی یعنی PS3 منتشر شد. MGS4 آخرین نسخه از این مجموعه بود، که در انحصار کنسول های شرکت سونی قرار گرفت و پس از این بازی MGS از انحصار سونی خارج شد و به فرنچایزی مولتی پلتفرم تبدیل شد. این بار محوریت داستان روی solid snake و در زمان حال است. داستان بازی ۹ سال پس از metal gear solid 1 و ۵ سال پس از sons of liberty:metal gear solid 2 اتفاق می افتد. لازم به ذکر است، که این بازی موفق به بردن جایزه بهترین بازی سال از vgx شده است.
داستان: داستان بازی در سال ۲۰۱۴ اتفاق می افتد، جایی که اقتصاد جهانی وابسته به ادامه جنگ نیروهای ارتش خصوصی است. این ارتش که هم از نظر تعداد برتر هستند، از نظر لوازم و تحهیزات جنگی هم حرف اول را می زنند؛ این ارتش از ماشین های جنگی نانو استفاده می کند، که قدرت نظامی آن ها را در جنگ چند برابر کرده است. این ابزار جنگی نانویی sons of patriot نامیده می شوند. اکنون اسنیک که باید در سنین جوانی باشد، روبه پیری گذاشته است و تنها یک سال از عمرش باقی مانده است، توسط فرمانده سابقش روی کمپبل ماموریت می یابد، تا liquid ocelot را در خاورمیانه بکشد. او در بازی قبلی نمرده است و اکنون با قدرتی مضاعف بازگشته است. در این بازی صحنه های دراماتیک و احساسی هم به وفور یافت می شود، که از ویژگی های بارز این فرنچایز است. Big boss پدر اسنیک در این نسخه به دست پسرش کشته می شود. لیکویید اسنیک هم به دست سالید اسنیک کشته می شود، تا دنیا برای مدتی روی صلح و آرامش را به خود ببیند.
گیم پلی: گیم پلی بازی به مانند بازی های سابق بر محوریت مخفی کاری است. باید بی صدا حرکت کنید و دشمنانتان را یکی یکی از میان بردارید. PS3 باعث شده، تا بازی هم از نظر گرافیک و هم از نظر گیم پلی بهبود پیدا کند. اسنیک می تواند، بدود، بشیند، بخزد و در همه این حالت ها شکلیک کند. دوربین بازی سوم شخص است، ولی در هنگام تیراندازی می توانید، آن را به اول شخص تغییر دهید. همه ساختمان های موجود در بازی قابلیت وارد شدن به آن را دارد. اسنیک می تواند، در هر جایی که بخواهد مخفی شود. سیستم کاورگیری در بازی وجود ندارد، ولی به دلیل این که سبک بازی اکشن سریع نیست، نمی تواند، نقطه ضعفی محسوب شود. خلاقیت در همه جای بازی موج می زند،؛ برای مثال اسنیک می تواند، خودش را به مردن بزند و دشمنانش را وقتی که به او نزدیک می شوند، از پای درآورد، او یک لباس مخصوص دارد، که با نزدیک شدن به هر محیط رنگ آن را می گیرد و با این ترفند می توانید اسنیک را استتار کنید. این سبک بازی نیاز به حوصله زیادی دارد و برای لذت بردن از آن می بایست صبری پولادین داشته باشید، زیرا شما با یک CoD طرف نیستید. در این بازی فکر کردن و دقت کردن به رفتار دشمنانتان بسیار مهم است. مبارزات تن به تن هم وجود دارد، که در هنگام مبارزه با باس های بازی ارزش زیادی پیدا می کند. موسیقی حماسی بازی شما را به حرکت و تلاش در می آورد، به حق که کوجیما در این بازی سنگ تمام گذاشته است.

MGSPWLogo اسطوره ها نمی میرند | تاریخچه Metal Gear (قسمت دوم)

Metal gear solid: peace walker

 

عنوان: Metal gear solid: peace walker
سازنده: kojima production
ناشر: konami
سبک: action adventure, stealth
پلتفرم: PSP
تاریخ انتشار: ۲۸ april 2010
پورت شده: Xbox 360, PS3

توسعه: این بازی ششمین بازی از این فرنچایز بود، که برای PSP منتشر شد. علاوه بر این، تنها بازی این فرنچایز برای این کنسول است، که توسط تیم اصلی ساخته شد. البته، این بازی بعدها بر روی دو کنسول Xbox 360 و PS3 هم پورت شد. داستان بازی به سال ۱۹۷۴ بر میگردد و گیمر باید یک بار دیگر بازی را از دید Big Boss تجربه کند. کاستاریکا محلی است که داستان بازی در آن اتفاق می افتد. اسنیک اکنون در حال رهبری ارتش بی مرز برای برقراری صلح جهانی است.
داستان: داستان بازی ۱۰ سال پس از snake eater اتفاق می افتد. اکنون اسنیک ارتش خودش را رهبری می کند و آن ها را ارتش بدون مرز نامیده است. او از ارتش میهن پرستان major zero هم جدا شده است. حال گروهی مرموز به نام peace sentinel ارتشی فراهم کرده است که از تسلیحات نظامی قدرتمندی برخوردار است. این گروه توازن جنگ را بر هم ریخته است. اسنیک قصد از بین بردن آن را دارد.
گیم پلی: این بخش شامل دو قسمت missions و mother base می شود. در بخش missions گیمر در نقش اسنیک یا یکی از سربازان بدون مرز ظاهر می شود و باید وارد مقر دشمن شود و به اهدافش در آن جا برسد. مثل MGS4 توانایی نشسته حرکت کردن و این گونه مخفی کاری ها موجود است. در پایان هر مرجله cutscene به نمایش در می آید، که داستان بازی را شرح می دهد، ماموریت های فرعی هم موجود است، که برای افزایش رتبه و امتیاز به کار می رود. بخش دوم گیم پلی mother base نام دارد، که در این بخش گیمران در مرکز فرماندهی خود، می بایست ارتششان را تجهیز کنند. سرباز بگیرند، سربازان زخمی را مداوا کنند، ادوات جنگی بخرند و هر کاری که یک فرمانده ارتش باید انجام دهد، را انجام دهند.

09 Metal Gear Solid HD Collection Limited Edition اسطوره ها نمی میرند | تاریخچه Metal Gear (قسمت دوم)

Metal gear solid HD Collection

عنوان: Metal gear solid HD Collection
سازنده: kojima production/ bluepoint games
ناشر: konami
سبک: action adventure: stealth
پلتفرم: PS3, Xbox 360, PS Vita
تاریخ انتشار: ۸, November, 2011

توسعه: این مجموعه بازی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، شامل ۳ بازی metal gear solid 3: snake eater و metal gear solid 2: sons of liberty و metal gear solid: peace walker است. این مجموعه بازی با داشتن گرافیکی بهینه نسبت به نسخه های اصلی محبوبیت زیادی بین طرفداران mgs کسب کرد. البته، نسخه های مختلفی از این مجموعه وجود دارد، که تفاوت های جزیی در چینش بازی ها دارد. اجرای دو بازی نسل ششمی بر روی کنسول های نسل هفتم هم برای کسانی که با متال گیر آشنا نبودند، خوشایند بود و هم برای طرفداران قدیمی از این فرنچایز چون می توانستند، بار دیگر تجربه های قدیم خود را تکرار کنند. این بازی ها با وضوح ۷۲۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول های نسل هفتم اجرا شدند.
داستان: این بخش تغییری با بازی های اصلی ندارد و همان استان های اصلی روی این بازی ها تکرار شده است.
Metal gear solid 2: sons of liberty: توضیح مختصری درباره ی داستان و گیم پلی این نسخه می دهم. داستان بازی در مورد گروهی مزدور به نام sons of liberty است، که رییس جمهور آمریکا را گروگان گرفته اند و درخواست هایی را برای آزادی او می دهند. انگیزه ها و میل های نقش های منفی و مثبت بازی بارها تغییر می کند، که غیرقابل انتظار بودن بازی را نشان می دهد. اسنیک هم مثل همیشه برای برقراری صلح می جنگد.
گیم پلی بازی هم از آن جهت که بازی برای کنسول PS2 انتشار یافته بود، بسیار پیشرفت داشت. بازی تبدیل به یک بازی سوم شخص شد و دیگر دوربین از بالا نبود. برای تیر اندازی دوربین قابلیت تبدیل به اول شخص را داشت، که به دقت در تیراندازی کمک شایانی می کرد. اسنیک مثل همیشه قبل از هر حرکت فکر می کند و با درایت به سوی دشمنانش حمله می کند.
Metal gear solid3: snake eater: این بازی از نظر زمانی اولین بازی سری متال گیر است، که در سال ۱۹۶۴ روی می دهد. این بار بیگ باس پدر ژنتیکی سالید اسنیک نقش اول بازی است. محیط های بازی برخلاف نسخه قبل که بیشتر در تاسیسات و مکان های سر بسته رخ می داد، در جنگل و دشت روی می دهد. بیگ باس با افراد زیادی آشنا می شود و اتفاقات بسیاری برایش می افتد. او شکنجه می شود، کور می شود و زندانی می گردد، عاشق می شود، به او خیانت می شود؛ ولی هیچ وقت تسلیم نمی شود. بیگ باس ماموریت دارد، یک دانشمند روسی بنام sokolov را نجات دهد و از روسیه خارج کند.
گیم پلی بازی یکی از بیاد ماندنی ترین گیم پلی های کنسول PS2 بود. اسنیک می توانست حیوانات را شکار کند و آن ها را کباب کرده، بخورد. او می توانست میوه ها و کندوهای عسل را از روی درخت به زیر بکشد. باز هم توانایی اول شخص کردن دوربین موجود بود. لباس های مختلف اسنیک در محیط های مختلف بازی به استتار او کمک می کرد. مهمترین ویژگی این بازی مبارزه با باس فایت هاش بود، که هیچگاه از یاد نمی رود. او به خاطر اهدافش مجبور می شود، تا استادش Boss را بکشد، تا به Big Boss ملقب شود.
Metal gear peace walker: بازی انحصاری PSP که تنها یک سال در انحصار این کنسول باقی ماند. داستان بازی در آمریکای مرکزی اتفاق می افتد. اسنیک که اکنون بیگ باس نامیده می شود، برای سرکوبی یک گروه مزدور وارد عمل می شود. در این نسخه او با chico و paz آشنا می شود، که تاثیر زیادی در روند بازی می گذارند. آن ها در پایان دستگیر می شوند، تا روند آزادیشان را در بازی بعد مشاهده کنیم.
گیم پلی بازی بر روی کنسول های Xbox 360 و PS3 بهبود بسیاری یافت. وجود مراحل mother base و خلاقیت کوجیما در این بخش بسیار زیبا بود. اکنون حرکات و تیراندازی پیشرفت بسیاری کرده است و شباهت بسیاری با mgs4 دارد.

 

mgr   rebuilt by odinsdeath d5gbrz1 اسطوره ها نمی میرند | تاریخچه Metal Gear (قسمت دوم)

Metal gear rising: revengeance

عنوان: Metal gear rising: revengeance
سازنده: platinum games
ناشر: konami
پلتفرم: Xbox 360, PS3, PC
سبک: hack % slash
تاریخ انتشار: ۱۹ February, 2013

توسعه: این بازی که با نام متال گیر ساخته شد، کمترین شباهتی به این فرنچایز نداشت، این بازی در سبک H&S ساخته شد و نامی از بیگ باس و اسنیک در آن نبود. این بار رایدن نقش اول بازی بود. او که تبدیل به یک نینجای سایبورگ می شود، کاتانا به دست می گیرد و دشمنان روباتی اش را تکه تکه می کند. بازی که تغییرات زیادی کرد، تا به موافقت کوجیما برسد. او بارها این بازی را کنسل کرد. ابتدا قرار بود، داستان بازی بین دو بازی mgs2 و mgs4 اتفاق بیفتد و نام آن metal gear solid: rising بود، که مورد موافقت کوجیما واقع نشد. تا اینکه پلاتینوم در سال ۲۰۱۱ به این داستان از بازی رسید. به قدری خلاقیت و نو آوری در ایده آن ها بود، که جای هیچ مخالفتی را به کوجیما نداد.
داستان: داستان بازی در مورد رایدن است، که در ابتدای بازی به شدت مجروح می شود و برای ادامه حیات نیاز به اندام های مصنوعی پیدا می کند. او از این پس به دو هدف می اندیشد، هم اینکه انتقام بگیرد و هم اینکه جلوی اقدامات ضد بشر دوستانه ارتش خصوصی را بگیرد. سال رویداد این اتفاقات ۲۰۱۸ انتخاب شده است. رایدن متوجه می شود، که سناتور آرمسترانگ موسس شرکتی است، که از مغز کودکان در تحقیقاتشان استفاده می کنند. در پایان نبرد جانانه ای میان او و آرمسترانگ رخ می دهد، که برتری رایدن می انجامد.
گیم پلی: ریسک تغییر سبک سری متال گیر از مخفی کاری به H&S به قدری زیاد بود، که کوجیما سال ها ساخت این بازی را به عقب انداخت؛ ولی آخرین ایده شرکت پلاتینوم به قدری وسوسه کنند بود، که بازی طی دو سال ساخته شد و انتشار یافت. حتی، کوجیما و استودیواش هم از این بازی پشتیبانی کردند و آن را یک نسخه از فرنچایز متال گیر دانستند. به هر روی ریسکشان بسیار خوب جواب داد و نتیجه عالی گرفتند. رایدن در بازی یک سلاح اصلی دارد، که همان شمشیر سامورایی(کاتانا) است، همینطور می تواند، بین هر مرحله یک اسلحه اضافه هم بخرد. وجود حالت blade mode بسیار کارآمد است، زیرا کمک زیادی به اصالت بازی می کند. رایدن می تواند دشمنانش را افقی و عمودی قطعه قطعه کند. البته، به دلیل این که اکثرا دشمنانش سایبورگ هستند، خونی از آن ها جاری نمی شود، تا رده بندی سنی بازی را بالا ببرد. در پایان انتظار آن می رود، که موفقیت های این بازی زیر زبان کونامی و کوجیما مزه کند و آن ها ادامه ای برای این بازی بسازند.

mgs collection header اسطوره ها نمی میرند | تاریخچه Metal Gear (قسمت دوم)

Metal gear solid legacy collection

عنوان: Metal gear solid legacy collection
سازنده: kojima production
ناشر: konami
پلتفرم: PS3
سبک: action adventure: stealth
تاریخ انتشار: ۹ july 2013

توسعه: در این مجموعه ۸ نسخه از سری بازی های متال گیر قرار داده شده است. حتی MGS4 هم در این نسخه موجود است و تنها دلیلی که این مجموعه برای Xbox 360 منتشر نشد، همین وجود MGS4 است. توضیج بیشتری در مورد این مجموعه نمی دهم، زیرا داستان و گیم پلی این ۸ بازی بدون تغییر با نسخه اصلی است.

Metal Gear Solid V Ground Zeroes main promotional art اسطوره ها نمی میرند | تاریخچه Metal Gear (قسمت دوم)

Metal gear solid V: Ground Zeroes

عنوان: Metal gear solid V: Ground Zeroes
سازنده: kojima production
ناشر: konami
سبک: action adventure: stealth
پلتفرم: Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3
تاریخ انتشار: ۱۸ march 2014

توسعه: اولین نسخه شماره دار بازی بعد از mgs4 این بازی است، که مقدمه ی کوتاهی بر MGSV: The Phantom Pain است، که هنوز تاریخ انتشارش مشخص نشده است. این بازی دنباله ای بر mgs: peace walker است، که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. بخش داستانی بازی تنها ۹۰ دقیقه گیم پلی دارد و پس از آن می توانید، ماموریت های جانبی بازی را دنبال کنید. همین جا به این موضوع اشاره کنم، که نسخه Xbox 360 بازی نیاز به نصب بر روی هارد داخلی ایکس باکس دارد و به غیر از این هیچ راهی برای بازی کردن وجود ندارد.
داستان: داستان بازی اتفاقات رخ داده پس از metal gear solid: peace walker را دنبال می کند. این اتفاقات در سال ۱۹۷۵ روی می دهد، اسنیک(بیگ باس) برای سازمانی مخفی به نام “سربازان بدون مرز” کار می کند. وظیفه آن ها برقراری صلح در حهان است. آن ها به طور مخفیانه در جنگ ها و در گیری ها شرکت می کنند. در نقطه مقابل این گروه، سازمانی جاسوسی مخفی دیگری به نام camp omega قرار دارد، که وظیفه خرابکاری و شکنجه های سنگین دارد. این کمپ در دریای کوبا مستقر است. paz زنی که در بازی قبل همکار اسنیک بود، توسط سربازان XOF دستگیر می شود. او به kazuhira miller یکی از صمیمی ترین دوستان اسنیک خبر سلامتی اش را می دهد. وقتی اسنیک متوجه می شود، که chico و Paz توسط این گروه دستگیر شده اند. در بازی peace walker وقتی chico پسری نوجوان برای آزادی Paz اقدام کرد، توسط سربازان XOF دستگیر می شود. در پایان بازی حادثه ای برای اسنیک روی می دهد، که او را یه کما می فرستد و در نسخه TPP ادامه این بازی را دنبال خواهیم کرد، که اسنیک پس از ۹ سال از کما خارج می شود و …
گیم پلی: گیم پلی بازی همان گیم پلی نسخه های قبلی را دنبال می کند و این بار با موتور گرافیکی FOX Engine گرافیکی بسیار خوب حتی بر روی کنسول های نسل هفتم مشاهده خواهیم کرد. باز هم مراحل mother base در بازی وجود دارد. برای اولین بار بازی به حالب open world در آمده و اسنیک می تواند با وسایل مختلقی به مقصد دلخواهش برسد.
کوجیما این مسئله را تایید کرده است، که در بازی طبیعت پویا موجود است و شما با حوادث طبیعی غیرمنتظره ای روبرو خواهید شد، مثلا هنگامی که در حال عبور از منظقه ای برای رسیدن به مقصد هستید، ناگهان باران می گیرد، یا باد شدیدی شروع به وزیدن می کند. در بازی روش های مختلفی برای رسیدن از نقطه ی A به نقطه ی B موجود است و گیمر با توجه به سلیقه اش مسیری را انتخاب می کند، مثلا با موتور سیکلت مسافت را طی کند، با با هلی کوپتر، یا حتی جت. همین طور می توانید، موسیقی های مورد نظر خودتان را در این مواقع گوش کنید.(باید آهنگ ها را قبلا در کنسول خود ریخته باشید). این نکته را هم مورد توجه قرار دهید، که اگر صدای آهنگ را خیلی بلند کنید، دشمنان متوجه شما می شوند و سرانجام خوشی در انتظارتان نخواهد بود.
در سال ۲۰۱۵ یا حتی شاید ۲۰۱۶ ادامه این بازی با نام metal gear solid v: the phantom pain عرضه خواهد شد، که به مراتب بازی کامل تری نسبت به این نسخه است. همین الان می توانم حدس بزنم، که mgsv: tpp بتواند، بهترین بازی سال شود. اکنون اعلام شده که این بازی هم برای کنسول های نسل هفتم منتشر می شود، که شاید تا آن زمان انتشار این بازی بر روی دو کنسول Xbox 360 و PS3 کنسل شود. همین طور این نکته را هم در پایان عرض کنم، که به احتمال بسیار زیاد بازی mgsv: tpp آخرین بازی متال گیر است، که توسط کوجیما ساخته خواهد شد.



  • تاریخ ارسال : یک شنبه 31 فروردين 1393 ساعت: 22:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 557
            کل نظرات کل نظرات : 255
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 261

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 22
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 3517
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 352
            آي پي امروز آي پي امروز : 7
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 1172
            بازدید هفته بازدید هفته : 3878
            بازدید ماه بازدید ماه : 11619
            بازدید سال بازدید سال : 26513
            بازدید کلی بازدید کلی : 340066

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.144.116.159
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند
              برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس justdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

              با تشکر مدیر سایت:پوریا اکرمی






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  محمدمحمد - من اين بازي رو دارم و خيلي هم ازش خوشم اومده ولي متاسفانه توي مرحله 9 گير كردم

                  اگه شما ميتونيد به من كمك كنيد بهم ايميل بزنيد. متشكرممممم - 1395/2/6
                  دکوراسيون داخليدکوراسيون داخلي - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/5
                  دکوراسيوندکوراسيون - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/5
                  آموزش تعميرات تبلتآموزش تعميرات تبلت - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/4
                  ظروف چينيظروف چيني - مطالب شما بسيار جذاب است - 1395/2/1
                  تزريق چربيتزريق چربي - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/1
                  تزريق ژلتزريق ژل - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/1/30
                  ليپوماتيکليپوماتيک - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/1/30
                  ليپوماتيکليپوماتيک - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/1/30
                  مدیریتمدیریت - سلام
                  احسنت وبلاگ خوبی داری
                  اگه میخوای بازدیدت بیشتر بشه میتونی لینک مطالبت رو بفرستی به لینک باکس ما تا چند هزار نفر مشاهده کنن اگه خوششون اومد بیان تو وبت. امتحانش ضرر نداره
                  برای ارسال لینکت از آدرس زیر استفاده کن:
                  http://archiveblog.ir/links/send.php?page=links - 1395/1/28

                  درباره ما

                    خوش امدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به جاست دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف